تبلت سِرفِیس: نسخه ی RT

در این پست شما با تبلتی اشنا می شوید که برای ویندوز ار تی ساخته شده و 676 گرم وزن دارد و از جنس VaporMg ساخته شده و 9.3 میلیمتر ضخامت دارد ؛همچنین نمایشگر این تبلت 10.6 اینچی و از نوع Clear type HD و با محافظ گوریلا گلاس است. در این تبلت پردازنده ی ARM ساخت انویدیا و یک انتن وای فای که مایکروسافت می گوید بهترین مدل  موجود است ،و دو دوربین که در جلو و عقب این تبلت قرار گرفته شده تعبیه شده.

 یک نکته ی جالب که به این تبلت اضافه شده ،به همراه صفحه کلید و کاور و قلم دیجیتال ،پایه ای است که در پشت تبلت گذاشته شده و زاویه ی مناسبی را ایجاد می کند. 

واینکه این تبلت دارای یک کارت خوان میکرو اس دی و پورت یو اس بی 2.0 و HDMI است. این تبلت در دو نوع 32 و 64 گیگی عرضه خواهد شد.

و اما نکته ای که در مورد تاچ کاور این تبلت که باید بگویم این است که 3 میلیمتر ضخامت دارد و از 7 لایه تشکیل شده است که می تواند کف دست و انگشتان را از هم تشخیص دهد و در صورت لمس اشتباه تایپ نمی کند. این محافظ دارای حسگر شتاب سنج است و اگر ان را به پشت تبلت منتقل کنید ،به تبلت اعلام می کند که باید از صفحه کلید نرم افزاری اش استفاده کند. درضمن این تبلت به میزان فشار هم حساس است و می توان از ان برای دستورات مختلف استفاده کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد