<table>

دفعه ی قبل <div> رو گفتم و طبق برنامه الان نوبت <table> هستش. <table> خودش دو تا زیر مجموعه داره. <tr></tr> و <td></td>؛ <tr> ردیف می سازه، <td> هم ستون. 

اگر کمی گیج شدید می تونید چهار تا مربع رو کنار هم فرض کنید. بین دوتای چپ و راست یک فاصله بگذارید. این کار <td> است. و حالا بین دو تا مربع بالایی و پایینی. ایم هم کار <tr> است. در ضمن <td> زیر مجموعه ی <tr> است. یعنی کد، چیزی شبیه متنی است که در ادامه ی مطلب می گویم.


ادامه مطلب ...

نیمه ی شعبان

بسم الله الرحمان الرحیم.

سالروز نیمه ی شعبان و ولادت منجی عالم، امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را بر تمام شیعیان جهان تبریک عرض می کنم. 

تا بحال تبلیغاتی که بلاگ اسکای روی وبلاگ گذاشته بود، مانع از این می شد که مطالب در قالب قبلی مناسب نمایش داده شود. از این رو من هم چیزی نمی نوشتم. تا اینکه بالاخره توانستم یک قالب مناسب پیدا کنم. شروع دوباره ام را هم گذاشتم برای امروز، مصادف با نیمه ی شعبان. انشا الله از امروز دوباره شروع به نوشتن می کنم.

آجرک الله یا بقیّه الله.